سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، دوست دارد به کارهای مباح عمل شود، همان گونه که دوست دارد به واجباتش عمل کنند .خداوند، مرا با دین راحت و آسان برانگیخت : دین ابراهیم . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]

mostafa good

به نام خدا

 

6 نکته برای دکوراسیون اقتصادی خانه (2)

 

4_ رنگ آمیزی و تغییر رنگ لوازم ارزانترین روش ممکن برای ایجاد تنوع در دکوراسیون می باشد. ضمن اینکه خود شما هم می توانید آن را انجام دهید.

5_ نقشه ها و عکس های قدیمی را در صورتیکه قابی مناسب برای انها پیدا می کنید از بهترین و ارزانترین وسائل تزئینی دیوارها می باشند.

6_ هدایایی را که دوستان و اقوام به عنوان هدیه منزل جدید برای شما می آورند لزوما در کمد و گنجه نگذارید. می توانید از آنها در نقاط مختلف منزل جهت دکوراسیون استفاده نمایید.

 

پایان

نوشته کامپیوتری _ سید مصطفی سیدی

برگرفته از مجله 40 کلید_ شماره 4_ 1/3/1385

 

 




سید مصطفی سیدی ::: پنج شنبه 87/6/21::: ساعت 9:35 صبح

به نام خدا

 

6 نکته دکوراسیون خانه(1)

 

1_ برای دکوراسیون زیبا و جذاب محیط زندگی خود حتما نیازی نیست از مبلمان گران قیمت استفاده نمایید.

توصیه می کنیم قبل از شروع خرید مبلمان و یا رنگ امیزی منزل خود سری به چند کتاب فروشی بزنید. با خرید کتب دکوراسیون ممکن است ایده های جالبی در مورد رنگ و نحوه چیدمان وسایل بگیرید.

2_ استفاده از وسایل قدیمی-

گاهی می توانید از وسایل و مبلمان قدیمی برای منزل خود استفاده نمایید. وسایل و اشیایی که ممکن است در زیر زمین منزل شما بدون استفاده افتاده باشند یا بعضی انها را بتوانید از مکانهایی نظیر جمعه بازار تهیه کنید.

نکته – در صورت علاقه به خرید از جمعه بازار ها سعی کنید در اخرین ساعات روز مراجعه نمایید تا بتوانید با قیمتهای مناسب تری خرید خود را انجام دهید. از اینکه چانه می زنید تا جنس مورد نظر را با قیمت مناسبی خریداری نمایید اصلا خجالت نکشید!

3_ در صورتی که محل سکونت خود را اجاره نموده اید و از رنگ امیزی یا کف پوش آن رضایت ندارید سعی نمایید قبل از هر گونه تغییرات را از اجاره کسر نماید.

 

پایان

نوشته کامپیوتری _ سید مصطفی سیدی

بر گرفته از مجله 40 کلید – شماره 4_ 1/3/1386    




سید مصطفی سیدی ::: شنبه 87/6/16::: ساعت 8:45 عصر

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 20


بازدید دیروز: 43


کل بازدید :978801
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : سید مصطفی سیدی[157]
نویسندگان وبلاگ :
سید امیر حسین سیدی (@)[0]


 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<