سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و یکى از یاران خود را فرمود : ] بیش در بند زن و فرزندت مباش که اگر دوستان خدایند ، خدا دوستانش را ضایع ننماید ، و اگر دشمنان خدایند ، ترا غم دشمنان خدا چرا باید ؟ [نهج البلاغه]

mostafa good

به نام خدا

 

فال با درختان(2)

 

26 تیر تا 4 مرداد 25 دی تا 3 بهمن

درخت(سرو) اعتماد به نفس

فردی با توان و قدرت فوق العاده کسی که می داند چطور خود را با شرایط مختلف در زندگی وفق بدهد. هدایای غیر منتظره را دوست دارد و از سلامتی بدنی برخوردار است. خجالتی نیست و اعتماد به نفس دارد. سخنرانی برجسته فردبی مصمم و با اراده کمی عجول و بی طاقت و دوست دارد که دیگران را تحت تاثیر قرار بدهد. با استعداد سخت کوش و اغلب خوش بین است و قادر است سریع تصمیم بگیرد.

 

15 تا 24 اردیبهشت 12 تا 21 آبان

(درخت شاه بوط) درستکاری

هیکل و اندامی خارق العاده پر ابهت حس عدالت خواهی بالا یک طراح و سیاستمدار است به  راحتی ازرده خاطر می شود. بسیار حساس کوشا گاهی اوقات برتر از دیگران عمل می کند و گاهی در ارتباطات خود با سایرین سو تفاهم برایش بوجود می اید. خانواده مدار و از لحاظ فیزیکی روی فرم است.

 

14 تا 23 مرداد 9 تا 18 بهمن

(درخت سدر) وفا داری

فردی قوی عضلانی انعطاف پذیر کسی که انچه زندگی به اجبار به او می دهد می پذیرد و اما لزوما ان را دوست ندارد. سعی می کند ساده و خوش بین باشد. دوست دارد از نظر مالی مستقل عمل کند. مهربان و عاطفی از تنهائی متنفر با وفا و گاهی اوقات هم به زودی عصبانی می شود. با احتیاط تحصیل علم و دانش و کمک به دیگران را دوست دارد.

 

پایان

نوشته کامپیوتری_ سید مصطفی سیدی

بر گرفته از مجله 40 کلید ( شماره 4 سه شنبه 1/3/86)  




سید مصطفی سیدی ::: شنبه 87/6/16::: ساعت 10:35 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 15


بازدید دیروز: 43


کل بازدید :978796
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : سید مصطفی سیدی[157]
نویسندگان وبلاگ :
سید امیر حسین سیدی (@)[0]


 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<