سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با رغبت به آنچه نزد خداوند است، با اودوستی کن [امام علی علیه السلام]

mostafa good

 شکایت

شکایت کند نوعروسی جوان                  به پیری ، زداماد نامهربان

که مپسند چندین که با این پسر              به تلخی رود روزگارم به سر

کسانی که با ما دراین منزل اند               نبینم که چون من پریشان دل اند

زن و مرد با هم چنان دوست اند               که گویی دو مغز و یکی پوست اند

ندیدم در این مدّت از شوی من                که باری بخندید در روی من

شنید این سخن پیر فرخنده فال               سخندان بُوَد مرد دیرینه سال

یکی پاسخش داد شیرین و خوش              که بر خوبرویست ، بارش بکش

دریغ است روی از کسی تافتن                  که دیگر نشاید چون او یافتن

چرا سرکشی ز آن که گرسر کشد              به حرف وجودت قلم درکشد؟

یکم روز بر بنده ای دل بسوخت                   که میگفت و فرماندهش میفروخت

تو را بنده از من به افتد بسی مرا               چون تو دیگر نیفتد کسی





سید مصطفی سیدی ::: چهارشنبه 87/6/6::: ساعت 11:30 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 15


بازدید دیروز: 64


کل بازدید :979324
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : سید مصطفی سیدی[157]
نویسندگان وبلاگ :
سید امیر حسین سیدی (@)[0]


 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<