سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! دل های خاشعان شیفته توست، و راه های راغبانْ به سوی تو، هموار . [امام سجّاد علیه السلام ـ در زیارت امین اللّه ـ]

mostafa good

به نام خدا

 

هر جمعه 10 پیامک

 

1_ سکتی بود بر قلبم که با آن می زدم فریاد از شهر غم رفتی مرا هر گز مبر از یاد.

2_ بیقرار توام و در دل تنگم گله هاست آه بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست.

3_ گویند سلام طلایی ترین کلید برای صعود به تالار آشنایی هاست پس صمیمی ترین سلام تقدیم تو باد.

4_ گر مردن سزای عاشقان است برای مردنم هر شب دعا کن.

5_ کاش می شد با تو بودن را نوشت تا که زیبا را کشم بر هر چه زشت کاش می شد روی این رنگین کمان می نوشتم تا ابد با من بمان.

6_ دل من غمگین است غصه ام سنگین است گر ه بی همنفسم زندگی شیرین است میل گل در من نیست بال منخونین است اشک غم باید ریخت رسم دنیا این است.

7_ شعبان شد و نور عشق از راه آمد عطر نفس بقیه الله (عج) آمد با جلوه سجاد(ع) ابوالفضل و حسین(ع) یک ماه و سه خورشید در این ماه آمد.

8_ درد هجران یار به که گویم که شریک غم من باشد غم یار شیرین است هر چند که یار بی وفا باشد.

9_ می خواهم از گلبرگ های قرمز دستمالی ببافم تا گرد غربت را بر گونه هایت پاک کنم.

10_ سکوت یعنی یه حرف تو دلمه یعنی اسمی که رو لبمه یعنی شرمی که تو چشمامه سکوت یعنی یک آرزو تو قلبمه سکوت یعنی دوستت دارم.

 

پایان

نوشته کامپیوتری _ سید مصطفی سیدی

بر گرفته از مجله آینه زندگی_ سال دهم _ نیمه اول شهریور ماه 1387




سید مصطفی سیدی ::: جمعه 87/6/22::: ساعت 10:30 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 70


بازدید دیروز: 89


کل بازدید :981069
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : سید مصطفی سیدی[157]
نویسندگان وبلاگ :
سید امیر حسین سیدی (@)[0]


 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<