سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند، سلطان خدا در زمین است، پس هرکه با وی در افتد بر افتد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

mostafa good

به نام خدا

 

برنامه هر جمعه 10 پیامک سری (1)

 

1_ به تو گفتم باور کن میون این همه دیوار تو با خنده ای نوشتی هم قفس خدانگهدار.

2_ گفتم به گل زرد چرا رنگ منی؟ افسرده و دلتنگ چرا مثل منی؟ من عاشق اویم که رنگم شده زرد تو عاشق کیستی که هم رنگ منی؟

3_ ان کس که با دست کوتاه می بخشد از دستی بلند پاداش می گیرد. اگر به ان چه می خواستی نرسیدی از انچه هستی نگران نباشو خدا را در همه حال شاکر باش.

4_ ثمره سکوت دعاست ثمره دعا ایمان است ثمره ایمان عشق است ثمره عشق خدمت است ثمره خدمت ارامش ثمره ارامش بهبودی است.

5_ کدامین گل خوشبو را تقدیمت کنم که وجودت سرچشمه تمام گلهای جهان است.

6_ اسمان ابی شهر دلم بعد رفتنت هنوز بارونیه کی می شه که بر گردی تا نبارد اشک دلم مرحم دل زخم خورده دوای این دل مرده تو هستی تو هستی تقدیم به گل خوشبوی فصل زیبایی.

7_ محبت و ساده دلی بهترین هدیه ای است که خداوند مهربان به ادمی می دهد.

8_ طرح چشمانت زمین محبت بود و من قانون جاذبه ات را وقتی سیب سرخ دلم افتاد فهمیدم.

9_ خدا با اسم اعظم یا علی گفت ملک در ائولین دم یا علی گفت محمد در شب معراج به قصد  قرب اعظم یا علی گفت مگر خیبر زجایش کنده می شد؟ یقین انجا علی هم یا علی گفت علی را ضربتی کاری نمی شد گمانم ابن ملجم یا علی گفت.

10_ یک عمر دنبال خدا گشتم تازه فهمیدم که برای یافتن خدا باید دنبال خودم می گشتم.

 

 

پایان

نوشته کامپیوتری _ سید مصطفی سیدی

بر گرفته از مجله آیینه زندگی _ شماره 32_ سال دهم _ نیمه اول شهریور 1387 




سید مصطفی سیدی ::: جمعه 87/6/15::: ساعت 9:48 صبح

>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 4


بازدید دیروز: 46


کل بازدید :980654
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
مدیر وبلاگ : سید مصطفی سیدی[157]
نویسندگان وبلاگ :
سید امیر حسین سیدی (@)[0]


 
 
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<